.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آینه قدی برای اعضای شورای شهر ساری
عبدالرضا خدادي


در شمال نیوز خواندم جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر ساری با انتقادات تند اعضای این نهاد نسبت به شهرداری و شخص شهردار مرکز استان همراه بوده است.

ظاهرا در این جلسه سیدعلی بهروش آب پاکی را روی دستان سیدعلی حجازی ریخت که:«شهرداری ساری نیازمند نیروی تازه نفس است.»

همچنین نادعلی رمضانپور و جمال باقری هم بر بی برنامگی خود در این دوره شورا اعتراف کردند.

http://www.shomalnews.com/photo/12875835168388208.jpg

باقری که شکست خورده انتخابات سومین دوره ریاست شوراست و رقیبانی چون فرامرز نقیبی و مهدی رضایی فرح آبادی او را شکست داده ، تلاش کرد تا توپ این بی برنامگی ها را در زمین مهدی رضایی فرح آبادی بیندازد، رضایی فرح آبادی که دید هوا پس است و اگر الان از خود دفاع نکند دیگر جای دفاعی باقی نمی ماند اظهار داشت:« اين آش دست پخت مشورت شما در طول سه سال بود و من مطابق برنامه هاي شماها پيش رفتم. »


فرامرز نقیبی که بی صبرانه منتظر است تا موسم انتخابات مجلس از راه برسد و همچون همتای دیگر خود محمد دامادی خود را برای تصدی کرسی خانه ملت آماده کند و البته نیز امیدوار به حائز اکثریت آراشدن است، مثل همیشه با سروصدا از بی برنامگی شهرداری ساری و بیکاری برخي واحدها كه ملبس به لباس كارشناسي هستند وسرگردان وپا روي پا انداخته و روزگار مي گذرانند و از حقوق بالايي برخوردارند، گله کرد.

آخر یک نفر نیست به این آقایان بگوید حجازی را مردم ساری از داخل بسته شانسی در نیاورند، حجازی را شما هفت نفر نخبه شهرسازی و شهرشناسی و معماری شهری و عمران و آبادانی و معتاد درمان کن و بازار شناس و ... انتخاب کرده اید و بارها بر انتخاب خود بالیده اید.

مگر همین فرامرز نقیبی نماینده آینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی!!! نبود که می گفت حجازی مثل .... کار می کند و صدایش در نمی آید؟


چگونه است که امروز حجازی از عرش باید به فرش بیاید؟ البته سیدعلی حجازی با حرف های دم دمی مزاجانه اعضای شورای شهر ساری به فرش نمی آید بلکه سطح تفکر اعضای شوراست که با این حرف ها از فرش به عرش می آید.


چگونه حرف از بیکاری برخی واحدها بر زبان می آورید در حالی که هر یک از شما چندین نیروی تحصیلکرده و نکرده را با نام کارشناس و کاردان و مهندس اما در باطن بخوانید:« پسرخاله خانم، پسر دختر عمه مادر بزرگ، دختر برادر، برادر خانم، شوهر دختر برادر، برادر همسر پسر، همسر پسر، همسایه نقدعلی بیگ، دختر رئیس بانک، و هزار عنوان دیگر» بصورت شرکتی و غیر شرکتی و قرارداد معین و پیمانی و هزار مدل دیگر وارد همین شهرداری که دارد از فربگی نیروها می ترکد نمودید؟


روزی پل روگذر میدان ولیعصر را از افتخارات شهرداری ساری و شورای دوره سوم می دانستید و برای فریادهای علی بهروش تره هم خورد نمی کردید چگونه امروز این پل غیرکارشناسی بوده و به فکر ترمیم کنده کاری های سطح شهر افتاده اید؟



این حرفها را برای شهروندان نگویید بروید مقابل آینه ای قدی بایستید و این حرفها را برای خود بگویید.

عبدالرضا خدادي- دلسوخته شهر ساري


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1389
دست مریزاد به عبدل حرف دل ما ساروی ها را زدید هقت نفر که سهل است هفتاد نفر هم بشوید نمی توانید او را از صحنه بیرون کنید. می خواهید امیرکبیر را در حمام فین بیندازید حجازی را چون تاج بر سر خود بنهید. ما پا روی پا می گذازیم و کار نمی کنیم؟! یا شما؟ که در کار ما دخالت می کنید؟
نا شناس 29 مهر 1389
احسنت
جواد 29 مهر 1389
صحبت حجازي و غير حجازي نيست مشكل ساري خود ما ساروي ها هستيم در اين شهر زبانم لال گور بگور شده (كه چهار تا ادم درست و حسابي يا پيدا نميشوند ويا اگر هم پيدا شوند همين اقايان و باندهايشان انچنان پوست خربزه زير پايشان ميگذارند كه تا هفت پشتشان نابود شود )كه شوراي شهرش شما باشيد چه توقعي است اخر مني كه داشتم راي ميدادم هرگز فكر كردم كه اقاي دامادي كدام تجربه مديريتي را دارد كه ميخواهد براي شهر من تصميم بگيرد يا اقاي رضاي مهر مدركش خشك شده وهچنين ديگري و ديگري وديگري حالا گيريم كه فرزند فلان وبهمانند از فضل پدر ترا چه حاصل
نه دوستان اشكال از حجازي و شوراي شهر نبوده ونيست مشكل اصلي خودمانيم بقولي
توخود حجاب خودي حافظ از ميان برخيز
نا شناس 29 مهر 1389
یادتون رفت تو لیستی که از فامیل و بستگان آقایان که تو شهرداری جابه جا شدند اسم خود آقای دامادی رو بنویسید که کارمند شهرداری فریم شد!!!!!!!!!!!
1 1 آبان 1389
آقای دلسوخته به عرضتون برسونم شاید پیمانکارهای شهرداری از فربگی دارند میترکن اما حتی به فکر کارگران شرکتی چند ماه حقوق نگرفته هم هستن ؟؟؟؟حجازی آدم مغروری است وشورای شهر هم مانند اکثر مسئولین ساروی ادعاشان فقط میشود این مسئله مربوط به تنها شهرداری یا فقط شورای شهر نیست بلکه از بی کفایتی وناهماهنگی هر دوی آنهاست.
جعفر قربان پور 1 آبان 1389
با احترام
بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از ریاست ،اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم ساری و خبرنگاران محترم تقدیم می دارم و از نگاه بلند آن شورای فرهیخته در توجه به توسعه علم ، نخبگان علمی و فرهنگی و تقدیر اینجانب در جلسه شورا و اهدا لوح تقدیر و سکه طلا ، سپاسگزاری می نمایم . امیدوارم همواره موفق و موید باشید . ارادتمند شما جعفر قربان پور نامزد دریافت جایزه علمی 2010 یونسکو در خاورمیانه
نا شناس 1 آبان 1389
برخی اخبار شورا وشهرداری در هاله ای از ابهام است! گاهی از خود تعریف وتمجید می کنندوگاهی به اصطلاح تعامل انجام نشود تخریب، وجدانا به اون قسمی که خوردید ول کنید این تخریب ها را خدارو شکر همه جامعه مسئولان یا مهندس ویا دکترند کمی به فکر شهر وشهروندان باشید به این کارها میگن ... سر بالا ، فرهنگ مازندران را با این غاز چرونی ها زیر سوال نبرید این ... نشد .... دیگه پالان نشد رنگ دیگه شهردار دیگه بیاد بهتر میشه؟ نه به خدا خانه از پای بست ویران است معمار در پی نقش دیوار است، حالا گیرم شهردار عوض کردید مگه خواهر وبرادر و فکوفامیل جدید هم مونده که سر کار نیاوردید، به خدا مسئولیت گرفتن توی مازندران مغز خر خوردن است!!!
نا شناس 2 آبان 1389
بهتر است بجای دلسوخته شهر ساری بخوانیم دلسوخته شهر دار ساری
ش 2 آبان 1389
هر چه بگندد نمکش می زنند چرا متن و نظر منو چاپ نکردین نکنه شما هم بله... پس هواتونو دارن که چاپ نکردین متاسفم براتون
نا شناس 17 بهمن 1389
شما بدتر از همه . چيه نكنه شما هم پول گرفتين اين اراجيفو مي نويسيد. دارين اعضاي شورا و شهردار تخريب مي كنيد براي چي ؟ براي اينكه تيراژتون بره بالا آقاي دلسوخته. خودت فكر منافع خودتي دلسوخته شهر و استانت نيستي. اگه بگن تو شهردار شي خوبه نه؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.142 seconds.